Ми надійно пакуємо ваші посилки, щоб вони доїхали до вас цілими, проте під час транспортування можуть виникнути непередбачувані ситуації. Саме тому одержувач зобов'язаний при отриманні на пошті або при кур'єрі оглянути посилку на цілісність та механічні пошкодження.
Ви замовили товар і виявили пошкодження, в такому випадку Вам потрібно:1. Звернутися до працівника Нової Пошти для складання "Акту Приймання-Передачі", склавши акт відмовитись від посилки2. Надіслати фото акту нам на: телеграм, вайбер чи директ інстаграму.
Поки ми будемо вирішувати питання з Новою Поштою, ми надішлемо вам новий товар або компенсуємо вартість пошкодженого товару на вашу картку.
УВАГА! Товар, пошкодження якого було виявлено не при представниках транспортної компанії (в будинку, по дорозі додому, тощо) і без відповідного акту прийому-передачі, компенсації не підлягає!